Bijna zover! - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Laura en Rowan - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Laura en Rowan - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura en Rowan

30 Augustus 2015 | Nederland, Leiderdorp

Lieve allemaal (wat klinkt dat weer heerlijk!)

Terwijl ik op dit moment nog even op de bank lig in mijn ouderlijk huis, tel ik de uurtjes af tot we morgen weer in het vliegtuig mogen stappen! Om 21:40 vliegen Row en ik dit keer naar Bali! We zullen 3 resorts gaan bezoeken en ik hoop dat we weer mooie momenten zullen beleven.

De backpacks zijn gepakt en alles staat (bijna) klaar. Ik moet morgen nog een dagje naar school (beetje jammer), terwijl Row de laatste voorbereidingen zal afronden.

We hebben er weer zin in en jullie kunnen ons opnieuw volgen op deze blog :)

Tot snel, hopelijk vanuit Bali! :)

Liefs Laura (en Rowan)

  • 30 Augustus 2015 - 22:26

    Marijk:

    Wat heerlijk! Wij zullen goed voor Storm, Stout en Pien zorgen en gaan jullie natuurlijk vreselijk missen! Laf jullie!

  • 31 Augustus 2015 - 08:20

    Yvonne :

    Lieve Rowan en Laura.
    Ik wens jullie vanavond een goede vlucht en een heeeeerlijke vakantie toe. Ben benieuwd naar jullie avonturen op Bali. Hoop dat het weer een hele mooie vakantie wordt met prachtige ervaringen. Geniet ervan en vooral ook van samen. Love you both

  • 31 Augustus 2015 - 09:13

    Oma:

    We verheugen ons weer op jullie verhalen!
    Geniet van Bali en van elkaar!
    Goede reis!! Kus❤️

  • 31 Augustus 2015 - 13:54

    Patricia:

    Hoi hoi
    Ik wens jullie een goede reis en gezellige tijd samen in Bali

    Groetjes patricia zoë en jaimey

    Xxxx

  • 01 September 2015 - 10:00

    Veerle:

    Heel veel plezier in Bali! Ik zal elke dag jullie verslag lezen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiderdorp

Laura en Rowan

Tijdens al onze reizen hebben jullie de mogelijkheid om ons via dit blog te volgen. Ons motto: you'll only live once, but if you do it right, once is all you need. Genieten van al het moois wat de grote wereld te bieden heeft en doen wat je niet laten kunt! Wij gaan hiervoor en hopen dat we jullie kunnen inspireren met onze verhalen. Liefs, Laura en Rowan.

Actief sinds 09 Juli 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 13853

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 20 Augustus 2017

Wereldreis 2017

17 September 2016 - 02 Oktober 2016

Zuid-Afrika 2016

31 Augustus 2015 - 17 September 2015

Bali 2015

16 Juli 2014 - 29 Augustus 2014

Amerika & Canada 2014

Landen bezocht: